tirsdag, november 2

Forberedelser


Det går virkelig litt i ett om dagen. På jobb gjør vi klart til den store juleshoppingen og her hjemme har både IfraLahellmannen og snuppa vært syke. Dagene fyker avgårde og jeg har allerede begynt så smått med litt juleforberedelser. På jobb har sviblene og julelukten gjort sitt inntog, sammen med fine, nye adventsstaker, stjerner og annen pynt. Det er en fantastisk fin tid og jeg elsker å dille og dalle med alt fra julekalendere til gavepakking. Julekalenderen til Thelma har jeg begynt på nå. Rett og slett for å få den ferdig i tide. Det ble stoffrester fra en god venn og gråpapir på pakkene i år. Til de henges opp får de ligge i favoritt bollen fra Rice. 

I kveld går startskuddet for sorte gulv i gangen. Jeg er klar for nok en maleøkt og gleder meg til å vise dere resultatet snart. En flott novemberdag ønskes dere alle. Klem Ifra Lahell

12 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Smart å begynner tidlig;) Jeg har også begynt! Ooo, svarte gulv høres definitivt spennende ut, frøken!? ;) Gleder meg til se det ferdige resultatet!!

Ha en fin kveld!!

KLEM
Anette:)

Jorid + NOE Blog sa...

Så kjekt å begynne i rett tid! :-) Her blir det ingen kalender iår, Thea blir 1 i januar. Men neste år er det nok en 2åring som vil ha noen småting! ;-)

Ha en fin kveld, gleder meg til å se gulvet!
GOdklem Jorid

Sofie Legarth sa...

oh my god hvor bor du bare skønt - får helt lyst at flytte ind. Har meldt mig som fast læser, så jeg kan blive inspireret af din super fine stil :-D

mi-rachel sa...

så koselig ut med forberedelser.
og så spennende med sorte gulv.

TESSAS MAT sa...

Å så lur du er. jeg har samme ambisjonene hvert år om å begynne tidlig...men jeg begynner å innse at det aldri blir tidlig nok for jeg komer aldri i mål før i aller siste liten. Koselige pakker!

Kari-Anne sa...

Glede rmeg til å se mere svarte gulv !

God bedring til dine :D

Vardagstugg sa...

Hej!
Jag har en kategori på min blogg där jag tipsar om bra bloggar och idag tipsar jag om din, hoppas det är ok! =)
Din blogg är ju så trevlig och du visar verkligen så underbara bilder!

Trevlig kväll
Annelie

Renovationary sa...

Kul med julförberedelser. Jag håller på för fullt med att virka små rosbroscher till diverse kompisars döttrar. De ska dekoreras med pärlor o annat fint :)

Gillar verkligen din blogg och återkommer fler gånger!

Hanne sa...

så smart med stoffrester som pynt på pakkene. det var veldig fin. den gule bollen var også en fin fargeklatt!

Superkitina sa...

Omg! I love your blog! I'm from Spain and I don't underestand a word but google traductor is saving me again!

;)

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials