torsdag, juni 30

Skittentøy bloggings


Det har vært stille fra denne kanten i det siste. Jobb, NIB-Glansdagsjobb og husmorsjobb har liksom avløst hverandre litt og bloggen stakkars har fått lite omsorg! Glansdagen ble en helt fantastisk dag og jeg er virkelig såååå glad for at jeg fikk hilse på så mange av dere flotte bloggedamene. Jeg skulle gjerne ha skravlet mer med dere alle sammen. Hjertet sank litt da dere dro avgårde der på kvelden. Takk for at dere var med på å gjøre kvelden helt magisk! 

Skittentøy bloggings er første gang jeg begir meg ut på.. Denne fine saken fra Ferm Living fikk jeg av fineste Hviit, på scenen på selveste Glansdagen. Sammen med en Nespresso maskin og sengetøy. Jeg ble så overrasket at jeg begynte å grine! Tusen, tusen takk Linda!

Jeg hadde ikke mange bildene å by på i dag, men nå har jeg endel på lur i hvert fall, så er snart tilbake! Om noen fortsatt titter innom på denne lite oppdaterte bloggen så "takk for det"!

Klem Ifra Lahell

7 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Sååå velfortjent at dere fikk noe dere NIB-jentene også! Var dessverre ikke på Glansdagen, men hadde veeeeldig lyst - så blir det noe neste år, skal jeg sette av datoen ;-) Men jeg synes jo den jobben dere gjør i hverdagen gir alle oss andre bloggere litt glans i en travel hverdag - så bare rett og rimelig at dere får litt igjen for det! Tenk å gjøre skittentøyposen så kul at man gjerne vil vise den fram da - det er jo dét godt design handler om vel?!! Tøff!!

Håper uka som kommer blir litt roligere for deg og de andre NIB-jentene da! Goood sommer!
:-)

Cecilies Lykke sa...

Selvfølgelig titter vi fortsatt innom! Velfortjente premier til dere:-) fantastisk arrangement! Veldig hyggelig å hilse på dere. Klem fra meg

s h i n e d e s i g n sa...

Klart jeg titter innom denne fiiine bloggen din, no doubt! Gleder meg også til innleggene du har på lur. Enn så lenge: riktig god sommer til deg også!!

Room of karma sa...

ÅÅÅÅÅ vilka coola påsar= vill ha!
kram CC

Podam sa...

Titter innom? Ja, så klart. Nesten hver dag går turen innom her for å kikke på nye innlegg eller grave bakover i gamle innlegg <: Bare ikke så flink til å kommentere. Men øynene er på stilk for neste innlegg allerede i kveld!

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials