mandag, juli 18

Cupcake bonanza






Hva gjør man egentlig når været er så dårlig at man ikke kan nyte late dager på stranda...? JO, man lager cupcakes. Maaaaange cupcakes! Så mange cupcakes at man ikke får spist de opp og må be venner på besøk for å få hjelp. Hverken Thelma eller IfraLahellmannnen er spesielt glad i cupcakes, men jeg har helt dilla. En genial kremsprøyte er denne fra Lékué som vi har på Ting. Den er helt super å jobbe med., har flere sprøytespisser og rommer mye. Favorittoppskriften er med blåbær, men denne kan også lages med bringebær, rabarbara, rips eller andre godsaker!

I morgen reiser vi nedover til det glade sørland. Dyreparken og Badelandet står for tur. Jeg gleder meg om mulig enda mer enn Thelma. Kardemommeby og trikketur blir stas:)

Ha en deilig mandag folkens, i kveld skal jeg prøve å få tatt meg en skikkelig runde innom dere!

Crazy about cupcakes these days. Making a lot,- minis and larger ones. Loving the decoration part and the frosting. Tomorrow we are heading towards Kristiansand and a couple of days vacation in Dyreparken. Soo looking forward! See you around!

23 kommentarer:

Sukkertøy for øyet sa...

Woooow...
Et hav med muffins liksom...
Godt jeg har bolledeigen til heving, slik at jeg snart får i meg noe søtt...

Herlig pyntet også...
LEKKERT :)

-Ida Susanne

Anonym sa...

De er jo så dekorative og fine og så bare deilig ut, skulle gjerne hatt en til kaffen nå :)
God tur til dere.

Hokusfiliokus sa...

Mmmm, de så jo supergode ut! Så smart ut den sprøyten. Jeg har enda ikke prøvd meg på skikkelige cupcakes, men jeg har planer om det...

God tur til Sørlandet!

MøbelPøbel sa...

Mmmm..Dette så godt ut! Neeesten for fine til å spises;)

God sommer!

Kine og Ludo sa...

Da kommer jeg og kjøper den sprøyta en dag, den trenger jeg veldig. Elsker å lage cupcakes :)

Marta - litt-mitt sa...

Herlige bilder!!!
Så flink du er med cupcakespynting!! Imponerende!
Og så kult med matchende neglelakk da:)

God tur til sørlandet!

Unknown sa...

Så nydelige cupcakes!!! De små var jo bare kjempe skjønne ;o))))

Ha en fin sommer ;o)
Klem Elisabeth ;)

linn sa...

FANCY!

desse var verkeleg flotte,
ser det er ei kreativ sjel bak ;)

me skal til stavanger seinare i sommar, så då skal eg sjekke om dei har den kakesprøyta der. det er faktisk ein ting eg verkeleg treng ;)

god tur til det blide sørland!

-klem

Petra / Popetotrora sa...

Men jösses, så söta cupcakes! Jag fick plötlsigt ett otroligt sug att baka, när jag såg dom. :-)

Kine sa...

Mmmm det så godt ut! :)
ps: å hekle er ikke så vanskelig som folk skal ha det til!Jeg lover!
Øvelse gjør mester, det er bare å begynne ;-)

Duse Pasteller sa...

Pastellfargede cupcakes!!!:D
Kan det bli bedre!?;)
Janni

an-magritt sa...

Såå lekkert!! Hvitt er vakkert!
Så dyktig du har vært. ♥

an-magritt sa...

Og ja, den sprøyta skal jeg ha en gang, altså! Ser bare såå god ut. Jeg må nok ta en Ting-tur snart. ;)

StephieB sa...

Yum! You can never have too many cupcakes! Stephie x

Vingesus og Julebrus sa...

Fantastiske fargerige muffins og bilder!!
Fortsatt fin sommer!! KLEM!

Olstad sa...

Gode gud så flink du er til å bake kaker. De var utrolig flotte.

Smart med slik sprøyte det tror jeg at jeg også skal prøve.

Cecilies Lykke sa...

Oooj, så herlig! Det var virkelig god inspirasjon. Kanskje det er dette jeg skal bruke tid på hjemme i regnet til uken. Hvis vi ikke er så heldige å se solen da! :-) Kos dere på sørlandet. Vi nyter nyter..

Klemmer fra Cecilie

angie sa...

mmmmmh, ihre muffins sehen sooo lecker aus!!! und ich habe den gleichen nagellack!!! liebe grüße, angie

emma eriksson sa...

mysigt! fin blogg du har julie. kram

balbinus sa...

Hei !
De muffins ser meget lækre og flotte ud. Tør man spørge om opskrift ? Synes at din topping/pynt er så fin :)

ann-helens hjem sa...

så lekne og fargefulle muffins!

Ardis Margrethe sa...

mmm, det så skikkelig godt ut! Skikkelig sommerlig var det, kunne lett spist meg feit på det der alltså.

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

socials