mandag, juli 9

Sunshine on my wall!

Om regnet øser ned smiler i hvert fall sola på veggen i gangen vår:) Det nye tapetet fra Storeys har kommet opp og jeg er  utrolig fornøyd. Var litt skeptisk til det sennepsgule da jeg monterte det, men jeg kjenner at jeg bare liker det mer og mer.

Vurderte å tapetsere hele veien rundt, med døra, men endte opp med en fondvegg. Synes det setter en fin ramme rundt gangen. Sjenken kjøpte jeg da jeg var på loppemarked reportasje for NIB jentene for noen år siden. Jeg har en kjempe svakhet for flammebjørk og har ikke klart å male den enda. Nå vurderer jeg å male den gul. Ka du trur?

Takk til alle som titter innom og legger igjen fine ord. Det varmer masse :)

Sommerklem Ifra Lahell  

24 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Fantastisk fin og grafisk tapet! Trur skjenken hadde vore strålande i gult(sennep kanskje?) - men er samtidig så kul i original stand... Dette var visst ikkje til hjelp..hehe:-)

Klem

Unknown sa...

Oh ,...styling in your room is awsome. Wallpaper is just great!
I follow you for a long time and just love your simple, elegant style!
have a nice evening
annie

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

finfin tapet! :) Lykke til med å bestemme deg for om du skal male skjenken eller ikke. Jeg klarer ikke å bestemme meg, men tror så absolutt den hadde blitt kul i gul, men så var den jo fin akkurat slik den var også ;)

Unknown sa...

Wow, kuul tapet *smil* ;o)))
Herlig med farge ;)
Syns kommoden var fin som den er jeg ;o))

Klemmer Elisabeth ;)

Martes atelie` sa...

Jeg tror kommoden hadde blitt kul i gul ;)....men synes samtidig det er "ille" å male et gammelt møbel som er like fint. Vanskelig valg dette.

Martes atelie` sa...

Jeg tror kommoden hadde blitt kul i gul ;)....men synes samtidig det er "ille" å male et gammelt møbel som er like fint. Vanskelig valg dette.

Duse Pasteller sa...

Kuuul! Så fint lys i bildene:)

Linn Beate sa...

Så flott et tapet.
Det var riktig fin, fint! :)
Jeg sier kjør på å mal skjenken gul.
Gult er kult!

tinajo sa...

Looks really nice! :-)

Mariell - T r e f e m 8 b l o g g e n sa...

Jaa, æ trur gul! God sommer:)

Saariston kasvatti sa...

Ojjoi, jätte fint tapet. Tycker!

ralfefarfars paradis sa...

SÅ lekker tapet- og sjenken var nydelig slik den er nå- men den kler sikkert gult også, i alle fall en farge som gir energi;)

pusat busana muslim murah sa...

Beautiful pics! :-) i like

Allis i eventyrland sa...

Digger tapetet, ble råkult! :)

Christine sa...

Kjempelekkert! :)

Christine sa...

Kjempelekkert! :)

Hege sa...

Utroolig flott tapet!!!!Og du - jeg ville beholdt kommoden som den er, den er helt super!

deconordic sa...

Wow, det var en superlekker tapet. Jeg hadde garantert ikke turt å bruke den hjemme selv, men den gjorde jo rett og slett hele rommet hos deg! Kommoden blir sikkert tøff i gult!

Anonym sa...

Lovely, it looks so beautiful!! Where dis you get this wallpaper? like it very much, regards from Spain, Marta

Loppedilla sa...

fiiin!

Liliana sa...

beautiful! So inspiring :)

xx Liliana
http://delightfull.eu
http://bocadolobo.com

Unknown sa...

Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

davia leather
new game kids
toko jaket kulit murah di garut
jaket kulit asli domba
jaket kulit jakarta
jaket kulit
abwaba
permainan terbaru
layali store
permainan games memasak
permainan memasak sara
permainan games barbie
tozca leather

Unknown sa...

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

PAKAR HERBAL INDONESIA sa...

Cara Paling Ampuh Mengobati Penyakit Kutil Ketuat Kelamin Pada Pria Wanita Hamil Tanpa Operasi Laser Di Penis Vagina Secara Tradisional Yang Di Jual Di Apotik De Nature Cara Mengobati Sipilis Dan Gonore Kencing Sakit Perih Keluar Nanah Asli Herbal Alami<SP

socials